| Forskel på folk!! | ||
|---|---|---|
| Christian Jensen | 29/04-08 13:57:08 | |
| Hold da kæft hvor det er tåbeligt med sådan en forskelsbehandling af mennesker. Hvad har den storsnudede franskmand som en spaniolier ikke har?? Den lov som folketinget har vedtaget der giver hende Statsborgerskab i samme øjeblik hun bliver gift er ganske enkelt under lavmålet. Se bare på alle de stakkels indvandrere der ikke kan vide sige sikker på ikke at blive udvist bare de kører uden cykellygte. Vi danskere skal tage og skamme os skulle vi!! | ||
| Hanne Christoffersen | 29/04-08 14:39:58 | |
| Hold da helt op med jeres vrøvl. Kongehuset kan da ikke sammenlignes med nogen som helst andre og kan I ikke forstå det så er i ganske enkelt dumme. Hanne | ||
| Henrik Leth | 29/04-08 14:44:58 | |
| Hej Hanne - hvad gør de kongelige overmenneskelige? | ||
| Johnny Madsen | 30/04-08 07:38:10 | |
| Ligesom Henrik Leth vil jeg da også sætte et stort ? hvad det er der gør, at en franskmand er mere værd end den pige der vil giftes med bondemanden fra Løgumkloster. Hun kan åbenbart ikke tale dansk, men det kan min elskede. Vi har faktisk terpet en hel del og hun taler noget bedre end Prins Henrik kan jeg fortælle jer. | ||
| Christian Jensen | 30/04-08 09:30:04 | |
| Sådan er det desværre Johnny. Er man gift ind i eller er en del af den største modtager af bistandsfamilie, ja så får man i både pose og sæk. Desværre, og jeg håber snart befolkningen indser det urimelige i dette. Vh CJ | ||
| Rene Ibsen | 30/04-08 13:22:44 | |
| eftersom hun er eu borger - så skal din kæreste vel bare have et job i dk - så kan de da ikke nægte hende adgang... | ||
| Johnny Madsen | 30/04-08 14:09:26 | |
| Nu var det meningen hun skulle læse på uni. Så det er altså ikke nok iflg. ministeriet. | ||
| Jens Hansen | 30/04-08 21:18:43 | |
Der er og skal efter min mening være forskel på alm. mennesker og et Kongehus, det er derfor der findes Monarki i Danmark, lev med det eller flyt ex. til USA.(I er ikke over 12,8% af den danske befolkning som er republikaner, demokratiet længe leve )Til Johnny Madsen, nu kan du jo takke alle de tvangsægteskaber for at det gå dig som det går, hvordan vil du have at systemet skal kunne se forskel. Men I går vel ind for tvangsægteskaber, alle jer som ikke kan forstå dette problem med alle de unge piger som bliver tvunget af deres forældre/familie med livet som indsats. Lad os gøre noget ved problemet omkring muslimer, så du kan få dig en spansk kone, ergo fanden med de andre, bare jeg ikke få problemer. Set fra en anden synsvinkel, eller skal der være forskel på hvor man kommer fra i verden.? Når det ikke er den Kongelige familie det gælder, de skal og har de rettigheder efter min mening. Hilsen Jens | ||
| Connie | 30/04-08 21:46:13 | |
| Det er da forskelsbehandling så det basker må man sige. | ||
| Jens Hansen | 30/04-08 22:09:26 | |
| Sådan er demokrati, fleretallet bestemmer, og over 80% af den danske befolkning støtter Monarkiet, ergo sådan er det bare, lev med det eller flyt, hvis ikke I kan ændre det, man kan jo ikke give magten til 12,8%, eller hva. Hilsen Jens | ||