OpgraderOpret profilLogind

Du er i gruppen: Åben gruppe.
Prof gratis prøvetid
sobr55
31/01-2007
22:34:29
Hej
Hvor finder jeg linket til de 3 dages prøvetid på Prof pakken?
Hilsen sobr55

webmaster
31/01-2007
22:42:17
Du bestiller bare pakken. Klik på opgrader i toppen af siden og følg anvisningerne. Overføre du ikke pengene til newbie så lukkes abonnementet automatisk ned igen efter de 3 dage.

sobr55
31/01-2007
22:47:01
OK
-lidt ærgeligt at jeg ikke prøvede det, inden jeg købte light abonnementet for en halv måned siden!

webmaster
31/01-2007
22:51:15
Ingen problem.
Så skal jeg bare gøre det manuelt.

webmaster
31/01-2007
22:54:40
Sådan, meld lige tilbage (via mail) inden mandag om hvorvidt du ønsker prof eller light.

sobr55
31/01-2007
22:58:08
Hvis jeg tager Prof pakken, har jeg stadig mine services fra light pakken -jeg forstår ikke rigtigt, hvordan det hænger sammen?
(Jeg skal vist vente til weekenden med at prøve...)

webmaster
31/01-2007
23:01:39
Ja _alt_ du har i light pakken er også i prof pakken!

Grunden til at jeg skal have besked er at man ikke kan have prøvetid på en pakke mens man har en anden, så ønsker du ikke at skifte til prof, så skal jeg have lagt dit light abo. tilbage.

sobr55
31/01-2007
23:07:04
Nå, jeg kan se at du har været hurtig :)
Du har allerede lavet det ok, ikke

sobr55
31/01-2007
23:07:42
Ret - Du har allerede lavet det om, ikke -

webmaster
31/01-2007
23:12:07
Jeps, sus op i menuen "Community System:" og prøv de store moduler.

Husk at grund modulet skal oprettes først og får du under test behov for at slette det, så skal det andet slettes og oprettes igen. (alle moduler skal "hænges" på grund modulet)

sobr55
31/01-2007
23:14:39
OK mister - jeg prøver at vove mig derind. Du hører fra mig engang! 

sobr55
31/01-2007
23:16:23
Det var ikke langt jeg nåede !!!

Denne services kræver at du har et prof abonnement, du kan for 300,- kr opnå adgang til denne fantastiske services i et helt år. Se mere ved at klikke på "opgrader" i toppen af siden lige under den store reklame

Fik denne besked...

webmaster
31/01-2007
23:21:45
Mon ikke du lige skal logge ud og ind igen.
(hvis du har været online hele tiden så er det ikke registeret hos dig at du er opgraderet.)

webmaster
31/01-2007
23:23:08
Har tjekket din profil, den ser rigtig nok ud. Så jeg er ret sikker på at det hjælper hvis du logger ud og ind igen.

sobr55
31/01-2007
23:26:04
OK, du havde ret det, er oppe at køre nu.
Tak for hjælpen 

sobr55
01/02-2007
07:31:59
Hvorfor modtager jeg nu sådan en besked fra jer:

Der er under 10 dage til dit abonnement udløber, har du ikke allerede bestilt og betalt et nyt, så skal det gøres snarest muligt hvis du vil undgå afbrydelser i abonnementet.

Ønsker du ikke at forny dit abonnement skal du ikke foretage dig noget. Du bliver automatisk konverteret til gratis bruger den:
05/02-2007 kl. 22:53:15

Ønsker du at forny dit abonnement, så klares det let ved at logge ind på din profil og klikke på opgrader i toppen af siden, lige under den store reklame. Så vælger du den ønskede pakke.

Ved light abonnemnet skal du lige være opmærksom på at der er forskellige typer, alt efter hvilket ejerforhold de sider har, hvor du benytter webservices fra newbie.dk. Til sidst kommer konto nummeret præcis som tidligere.

Udfør venligst denne handling selv om du skulle have konto nummeret gemt fra sidste gang, bla. så du er sikker på at det er det rigtige beløb du indbetaler, men også for at gøre det nemmere at fejlsøge hvis brugernavnet mangler på indbetalingen.

Du vil ikke modtage flere påmindelser. Når dit abonnement udløber modtager du besked om det.

Jeg skrev at jeg lige var oprettet som light bruger for en halv måned siden, så blir jeg vel ikke sat tilbage som gratis bruger når / hvis jeg ikke vil have prof pakken?

webmaster
01/02-2007
08:42:09
Det er fordi dit abo. udløber om 5 dage.

Spøg til side, som nævnt tidligere kan man ikke have et prøve abo. på prof pakken samtidig med at man er light bruger. Derfor er dit light abo. slettet. Du har også fået en mail om at du havde fået -365 dage's light. Den kan du bare smide væk.

Mailen om udløb om 5 dage skyldes at jeg var lidt for flink ved dig. Det er en automatisk mail, som sendes til alle ca ved 10 dages rest og altid kun over 4 dages rest abonnement. Da du har fået 5 dage smutter du altså lige med i den pulje. På et normalt prøve abonnement bliver man ikke fanget i det system og modtager derfor overhovedet ikke den mail.

Dit light abonnement uddløber selvfølgelig ikke om 5 dage, det er kun dit prøve abo der gør og det er derfor jeg skal have besked på søndag om du ønsker at forsætte dit light abonnement, eller opgradere til prof.

sobr55
01/02-2007
08:52:17
OK - så er jeg mere rolig 
hvordan gir jeg dig besked om, hvad jeg bestemmer mig til?

webmaster
01/02-2007
09:01:38
Klik på "E-mail" i menuen "support", der kan alle betalende skrive en mail direkte til mig.

Du kan også bare skrive det i den her tråd, hvis du vil det.

Jeg har også sendt dig en alm. mail med en lille kom i gang guide. Den kan du bare besvare fra dit alm. mail program.

sobr55
05/02-2007
20:05:11
Jeg har altså betalt for Prof abonnementet, bare lige så du ikke sletter mit forum.

webmaster
05/02-2007
22:56:41
Har forlænget dit abo. med et par dage, så skulle betalingen gerne nå at komme ind. Den endelige opgradering samt konvertering af dit rest light abonnement foretages så snart pengene er på newbies konto.

Du skal være logget ind for at skrive

OversigtOpdaterTilbage til gruppe

Community System:

Opstart System Grund modul Forum modul Chat modul Statistik modul Galleri modul Event kalender Artikel modul Intern mail modul CoAdmin modul Gratis grafik

Webservices:

Gæstebog Forum Besøgstæller Super Afstemning Afstemning Super Mailformular Mailformular Mailliste Kliktæller FIFU-topliste Login system Banner rotation Julekalender Rodekassen

Support:

Bruger forum E-mail Udvidet support Manualer Din profil FAQ / OSS

Artikler:

Webservices hjælp! Ting til website

Online netop nu:

Gæster: 25
Brugere: 0

Toplisten:

www.smilie.dkwww.chatbreak.dkwww.fest-tips.dksmilie.dkwww.lemviginfo.dkbennyp.dkwww.jemelv.dkwww.grethes-festsanjemelv.dkwww.slanke-kure.dkwww.vitasclipart.dkhalloween-online.dkherlighederne.dkwww.pommerenka.dklinkfinder.dkbrighs.dksikkerhedssko-pd.dkolekristiansen.dkmaling-shop.dkmobilvej.dkjul.kobaekgaard.dkhestekatalog.dkfest-musikken.dkflash-video.kobaekg
Se flere?
Opdateret 20.08.2009 © www.vendelbodata.dk
Annoncering Betingelser Information Politik