OpgraderOpret profilLogind

Du er i gruppen: Åben gruppe.
Spørgsmål til webmaster
healing
26/10-2006
22:16:56
angående et gammelt indslag, som jeg selvfølgelig ikke husker lige nu. Men der var siden her nævnt www.greycell.dk at man kunne lave sin egen på den måde.... Nu linket er gammelt holder den nok ikke mere. Men mit spørgsmål er så kan jeg med newbie også lave sådan på min hjemmeside, som greycell har når man åbner den? Den ser jo kanon prof ud. I så fald hvordan gør jeg så, er der nogen steder her på siden hvor jeg kan se hvordan man gør, eller skal der noget helt andet til?

webmaster
27/10-2006
02:15:37
Greycell benytter skam stadig newbies prof pakke.

Hvis du har leget lidt med det, så har du sikkert opdaget at det er opbygget i "kasser". Disse sætter man ind de steder man ønsker funktionen. Så hvis du kan lave noget pænt grafik, så kan du uden problemer opnå samme flotte resultat som baseiq.

Hvis du bemærker i øverste højre hjørne på greycell så har baseiq både opret og login boks samme sted. Det kan man ikke gøre med de færdig lavet koder, men han har været så flink at lave en lille guide til andre.

Den kan du finde lige her:
http://www.newbie.dk/­forum/laes.php?gruppe=­25&trad=11701

En af de andre som efter min mening er rigtig flot og som jeg må nævne her er:
http://www.evanescenc­e-fansite.dk/forum.php

healing
27/10-2006
11:32:40
Mange tak for hjælpen og linkene Jeg kan helt sikkert bruge dem til inspiration. Flotte er de kan jeg sige både til dig og dem som har siderne.
Jeg må øve og gøre noget ved det, men det tager nok lidt tid for mig endnu.

kes
27/10-2006
18:23:16
Der findes også www.kesabilities.dk/t­egneforum.html dog ikke ligeså flot

fortminor
27/10-2006
21:06:37
jeg er også en glad bruger af prof pakken.....
http://www.fortminor.­dk/Forum.htm

healing
27/10-2006
21:51:12
Wauw det er helt fantastisk hvorda det kan laves. Ønsker virkelig jeg bliver så dygtig at jeg kan lave noget nær. Jeg kan se jeg har mega meget at lære endnu
Tak for den hjælp I giver mig. Så vil jeg da lige sige at er der steder hvor man ellers kan se hvordan man laver disse frames osv så vil jeg blive glad for linkene

webmaster
28/10-2006
10:33:15
Du behøves slet ikke bekymre dig om at lave disse frames. Der er færdig lavet koder til alle funktionerne.

Det du selv skal lave er grafikken uden om. Og selvfølgelig en tabel eller nogle div'er til at placere de forskellige kasser rigtig i forhold til hinnanden.

kes
28/10-2006
11:02:31
healing: Nej, det er lige til at gå til. Virkelig nemt også for nybegyndere. Man skal bare lige give sig tid til at læse de forskellige hjælpetekster, så er du godt på vej.

Du kunne jo overveje 3 dages gratis prøve abonnement. Jeg ved ikke om det er noget?

healing
28/10-2006
14:15:21
Hvor er i bare dejlige og hjælpsomme
...
Jeg har skam købt pro version for netop at få noget godt ud af det hele...
Netop lige det med de tabeller og grafikken er rigtig men her er det så hvor jeg gerne ville have at f.eks når man logger ind kassen nu er hvid kunn jeg godt tænke mig at den skulle være i evt. samme grafik som det øvrige.
Endnu er det lidt svært for mig, men det kommer det er jeg da sikker på

webmaster
29/10-2006
14:41:52
Farven på login boksen rettes i grund modulet, der er et stykke nede en indstilling der hedder "skrift og farver".

Hvis du ønsker at kunne se din baggrunds grafik igennem kasserne så skal du lige tilføje følgende til koden.

allowtransparency="tr­ue"

Du kan sætte den lige efter frameborder, altså sådan her:

frameborder="0" allowtransparency="t­rue"

Også sletter du baggrunds farven i grund modulet.

Ja der er faktisk mange hjælpsomme. Det vil dog være en stor fordel for alle at du poster evt yderlige spørgsmål i de grupper som spørgsmålet nu passer til.

healing
29/10-2006
18:30:17
1000 tak det gav mig noget at komme videre på. Ja undskykld jeg ikke får spørgsmålene plaseret rigtigt....skal forsøge at se bedre efter fremover, men som sagt er det her ret nyt for mig, håber at I bære over med mig. Jeg lover at forbedre mig

Du skal være logget ind for at skrive

OversigtOpdaterTilbage til gruppe

Community System:

Opstart System Grund modul Forum modul Chat modul Statistik modul Galleri modul Event kalender Artikel modul Intern mail modul CoAdmin modul Gratis grafik

Webservices:

Gæstebog Forum Besøgstæller Super Afstemning Afstemning Super Mailformular Mailformular Mailliste Kliktæller FIFU-topliste Login system Banner rotation Julekalender Rodekassen

Support:

Bruger forum E-mail Udvidet support Manualer Din profil FAQ / OSS

Artikler:

Webservices hjælp! Ting til website

Online netop nu:

Gæster: 20
Brugere: 0

Toplisten:

www.smilie.dkwww.chatbreak.dkwww.fest-tips.dksmilie.dkwww.lemviginfo.dkbennyp.dkwww.jemelv.dkwww.grethes-festsanjemelv.dkwww.slanke-kure.dkwww.vitasclipart.dkhalloween-online.dkherlighederne.dkwww.pommerenka.dklinkfinder.dkolekristiansen.dkbrighs.dksikkerhedssko-pd.dkmaling-shop.dkmobilvej.dkjul.kobaekgaard.dkhestekatalog.dkfest-musikken.dkflash-video.kobaekg
Se flere?
Opdateret 20.08.2009 © www.vendelbodata.dk
Annoncering Betingelser Information Politik